جام باشگاههای فوتسال جهان؛

زور فالکائو و برزیل به الریان نرسید

در دومین روز از رقابت های جام باشگاههای فوتسال جهان از گروه دوم تیم های الریان قطر و مگنوس برزیل به مصاف هم رفتند.

شکست فالکائو و قطب فوتسال جهان برابرمیزبان در نیمه نخستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  در روز دوم از رقابت های جام باشگاههای فوتسال جهان الریان قطر، میزبان رقابت ها، به مصاف مگنوس برزیل رفت تا بتواند در دومین بازی باخت شب گذشته برابر اینتر مویستار را جبران کند به این ترتیب الریان از همان ابتدا بازی را در دست گرفت و با تحت فشار قرار دادن یاران فالکائو در دقیقه ۹ بازی با به ثمر رساندن یک گل به نفع خود کرد.

این گل به وسیله  شوت زیبا از پشت محوطه جریمه ساخته و پرداخته شد تا بازیکن شماره ۱۲ با استفاده از بهترین موقعیت گلزنی کند.

پس از به ثمر رسیدن گل نخست و با فرو رفتن الریان در لاک دفاعی فشار مگنوس برای تغییر نتیجه بی حاصل ماند، فالکائو مرد شماره یک فوتسال جهان علی رغم تمام تلاش ها برای باز کردن دروازه حریف ناکام ماند تا نماینده برزیل در نیمه نخست با قبول شکست از سوی میزبان راهی رختکن شود.

نیمه دوم بازی با روحیه و انگیزه بالای میزبان برابر تیم قدرتمند مگنوس آغاز شد تا قطری ها با در دست گرفتن نبض بازی و به کارگیری دفاع مطلوب  و استفاده از ضد حمله ها بتوانند گل دوم بازی را به ثمر برسانند.

اما بازیکنان مگنوس  نیز در نیمه دوم طلسم دروازه قطر را شکستند و با گلزنی حساب کار را به نتیجه ۲_۱ رساندند.

البته تیم فالکائو برای جبرا نتیجه ۱۴ دقیقه مانده به پایان بازی پاورپلی کردند اما نتیجه این ریسک دریافت سومین گل در دقیقه ۱۳ از میزبان بود با این وضعیت فالکائو ستاره زمین عصبانیت خود را آشکار ساخت.

بازی همچنان با برتری الریان و فشار مگنوس ادامه پیدا کرد تا بازیکن شماره ۱۴ مگنوس با به ثمر رساندن گل دوم فاصله را از رقیب کم کند اما امشب الریان تیم خوش شانس و البته برتر زمین بود تا چهارمین گل بازی نیز به ثمر برسد تا به اینجا تلاش یاران فالکائو هر بار برای از بین بردن اختلاف گل بی نتیجه ماند تا بازی به نتیجه ۴_۲ به پایان برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار