انتخاب سیتا رام راجپوت به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کریکت افغانستان

سخنگوی کریکت بورد افغانستان گفت: پس از بررسی‌های همه جانبه که از سوی اعضای رهبری کریکت بورد کشور صورت گرفت آقای راجپوت به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

انتخاب سیتا رام راجپوت به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کرکت افغانستان
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، راجپوت در دوران بازیگری خود یکی از بازیکنان خوب تیم ملی هند و در عرصه مربیگری در تیم های ملی ۱۹ سال و تیم ملی بزرگسالان هند به عنوان سرمربی کار کرده است.

شفیق الله استانکزی، رییس اجرایی کریکت بورد در نشست خبریز گفت که از چندی پیش به دنبال یک مربی خوب برای تیم ملی کشور بوده است.

به گفته استانکزی از سوی مربیان زیادی پیشنهاد نیز در یافت شده بود، اما در نهایت آقای راجپوت را به عنوان سرمربی تیم ملی کشور انتخاب کرده است.

استانکزی افزود که آقای راجپوت تجربه زیادی در عرصه مربیگری دارد و می تواند با استفاده از تجربه خود کمک زیادی به تیم ملی افغانستان بکند.

همچنان در این نشست خبری آقای راجپوت از اعتماد کریکت بورد افغانستان به خودش سپاس گزاری کرد و گفت با استعداد های که در کرکت افغانستان موجود است این تیم آینده درخشانی در پیش دارد.

به گفته فرید هوتک، سخنگوی کرکت بورد افغانستان قرار داد با آقای راجپوت به صورت موقت است و در سفری که در ِآینده نزدیک تیم ملی به اروپا دارد روی قرار داد دراز مدت با آقای راجپوت مذاکره صورت می گیرد.

پیش از این انضمام الحق اهل کشور پاکستان به عنوان سرمربی تیم ملی کرکت کشور کار کرده است.

شفقنا نوشت: در زمان حضور او تیم ملی کرکت در جام جهانی بیست آوره هند درخشش قابل توجهی داشت، پس از آن کرکت بورد پاکستان از او خواست تا همکاری با تیم کرکت کشور را قطع کرده و دوباره به پاکستان برگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، ورزش ، کرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار