فلفلی:برنامه اردوها بر اساس آنالیز تورنمنت برزیل تعیین شده است

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت:برنامه اردوی را طبق آنالیز تورنمنت برزیل تنظیم کردیم و در این اردو به دنبال رفع نقاط ضعف تیم هستیم.

فلفلی: برنامه اردوها بر اساس آنالیز تورنمنت برزیل تعیین شده استجواد فلفلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:تیم ملی فوتبال نابینایان  هفتمین مرحله اردوی آمادگی خود را در قالب تورنمنت پیش پارالمپیکی در برزیل برگزار کرد و اکنون مرحله جدید تمرینات را با ترکیب 13 ملی پوش در شهر ساری 9 تا 17 تیرماه برپا می کند.

وی تصریح کرد:حسین رجب پور ،محمد حیدری ،صادق رحیمی ،احمد رضا شاه حسینی ،میثم شجاعیان (دروازه بان) ، مرتضی رمضانی( دروازه بان)حجت ا.. مزارعی ،امیر پور رضوی ، محمدرضا مهنی نسب ، رسول باصری،بهزاد زاد علی اصغر ،کامبیز محکم و اکبر شوشتری (دروازه بان) ملی پوشان دعوت شده به این اردوی آمادگی هستند که زیر نظر  میرحمزه زارع ،ایمان فرحبخش و محمد رضا شاددل به عنوان مربی به تمرینات می پردازند.

 سرمربی تیم ملی افزود:با توجه به شناختی که از حریفان و نقاط ضعف و قوت تیم ملی در تورنمنت برزیل بدست آوردیم تصمیم داریم در این اردو برنامه آمادگی جسمانی برای ملی پوشان داشته باشیم و روند تاکتیکی تیم را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد:دو بازیکن تیم ملی دچار آسیب دیدگی جزئی هستند که زیر نظر کادر پزشکی تیم در حال مداوا هستند و نهایت تا اردوی بعدی آمادگی لازم را پیدا می کنند.

فلفلی در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی بیان کرد:نفرات نهایی تیم ملی تا حدود زیادی مشخص شده است و تا پایان اردوی بعدی اسامی ملی پوشان برای اعزام به مسابقات ریو مشخص می شود.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد:تیم برزیل قوی ترین تیم در پارالمپیک ریو است که بازی با این تیم در شهر ریو بسیار دشوار است اما سایر تیم ها در یک سطح هستند و ما تلاش می کنیم با صعود از گروه بتوانیم نتیجه بهتری نسبت به لندن رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار