لوئی مقدم:اعزام تیم ملی در هاله ای از ابهام است

رئیس انجمن جودو ناشنوایان گفت:وضعیت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی ترکیه هنوز مشخص نیست.

لوئی مقدم:اعزام تیم ملی در هاله ای از ابهام استمحمدرضا لوئی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:تیم ملی جودو تاکنون پنج مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر ششمین مرحله آمادگی در محل فدراسیون در حال برگزاری است اما وضعیت اعزام به مسابقات جهانی ترکیه نامشخص است.

وی ادامه داد:به علت وجود مشکلات مالی تیم ملی والیبال به مسابقات جهانی اعزام نشد و تیم ملی فوتبال نیز با تاخیر به رقابت های جام جهانی رسید و این بار تیم ملی جودو در بالتکلیفی به سر می برد.

لوئی مقدم تصریح کرد:وزارت ورزش و فدراسیون تا 14 تیرماه باید وضعیت اعزام را مشخص کنند چرا که دیرتر از این زمان ما مسابقات جهانی را از دست می دهیم و با وجود المپیک 2017 به شرکت در این رقابت ها نیاز داریم.

وی عنوان کرد:با توجه به اینکه حضور در ترکیه نیاز به روادید ندارد بر این اساس تیم ملی بدون هزینه بالا می تواند در رقابت ها شرکت کند.

رئیس انجمن جودو در پایان خاطر نشان کرد:ملی پوشان امیدوارند فدراسیون و وزارت ورزش زحمات پنج ماه آنها را نادیده نگیرند و از حضور آنها در مسابقات ترکیه به موقع حمایت کنند تا نتیجه چندین ماه تلاش با کسب عنوان قهرمانی کامل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار