دریادار سیاری در آمادگاه ناوگان جنوب نداجا:

آمادگاه قلب تپنده است، ظرفیتهای آن باید افزایش یابد

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بازدید از آمادگاه ناوگان جنوب این یگان گفت: آمادگاه قلب تپنده است و ظرفیتهای آن باید افزایش یابد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی و جمعی از معاونتهای این نیرو، از آمادگاه ناوگان جنوب نداجا بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیتهای این آمادگاه قرار گرفتند.

در این دیدار ابتدا ناخدایکم منصوری مقدم فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب نداجا،ضمن خیر مقدم، به بیان گزارش عملکرد مجموعه آمادگاه پرداخت، و از اقدامات صورت گرفته در جهت آمادرسانی هرچه بهتر به یگانهای رزمی، بهینه سازی روش های تعمیر و نگهداری، وضعیت بیمارستان و دیگر فعالیتهای گسترده این آمادگاه سخن گفت.

در ادامه فرماندهی نیروی دریایی راهبردی در سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیتهای آمادی و پشتیبانی گفت: آمادگاه قلب تپنده است و ظرفیتهای آن باید افزایش یابد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای صورت گرفته افزود: فعالیتهای خوبی صورت گرفته، اما نباید به همین بسنده کرد، باید علمی کار کرد، باید با آینده نگری و اصولی کار کرد، نباید از نواقصات غافل شد و باید در جهت رفع آن کوشید.

دریادار سیاری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: به بازدید ها با دید مثبت بنگرید، که تجربه نشان داده در همین بازدیدها بسیاری از نواقص و شناسایی و رفع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار