ساری،

ثبت هزار و 377 واقعه ازدواج پارسال در آمل

3 هزار و 377 مورد واقعه ازدواج پارسال در آمل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری، رئیس اداره ثبت ‌احوال آمل گفت: 3 هزار و 377 مورد واقعه ازدواج و هزار و 184 واقعه طلاق پارسال در آمل ثبت شد.

سیدعلی هاشمی نسب افزود: ازدواج در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه 4/5 درصد کاهش وطلاق نیز 3/10 درصد رشد داشت.

وی گفت : علت بالا رفتن آمار طلاق را باید به صورت اطلاع رسانی در دفاتر ثبت ازدواج و طلاق در دید عموم نصب کنیم تا زوجین قبل از ازدواج مطالعه کنند.

رئیس اداره ثبت ‌احوال آمل گفت : در شهرستان آمل 5 هزار و 652 نفر پارسال واقعه ولادت ثبت شد و در ‌هزار و 847 واقعه وفات ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه 6/4 درصد کاهش یافت.

وی افزود: مسؤولان باید در راستای عدم رشد واقعه طلاق گام بردارند و با ترویج فرهنگ پیشگیری از طلاق و برگزاری کلاس ‌های آموزشی قبل از ازدواج از رشد آن جلوگیری کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: متاسفانه علیرغم ارائه آمار طلاق یک ‌هزار و 184 در پارسال 17 پرونده توافقی به اورژانس اجتماعی ارسال شد و مابقی پرونده ها معلوم نیست به کجا رفته است.

علی حسن زاده با تاکید بر اینکه همه مشاوره در اورژانس اجتماعی بهزیستی که باحضور کارشناسان مجرب صورت می گیرد بصورت رایگان است افزود: 8 مرکز مشاوره تحت پوشش این اداره قرار دارند که 3 مرکز دیگر موافقت های اصولی صادر و بزودی راه اندازی می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، ثبت ، واقعه ازدواج ، آمل ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار