روسیه استعفای اسلوتسکی را تأیید کرد/ سرمربی سردار گزینه روس ها است

فدراسیون فوتبال روسیه تایید کرد که سرمربی تیم ملی این کشور پس از حذف از رقابت های یورو 2016 رسما استعفا داده است.

لئونید اسلوتسکی  پس از شکست 3-0  مقابل ولز در مرحله گروهی یورو 2016 گفت این تیم "نیاز به فرد دیگری دارد" و اکنون اتحادیه فوتبال روسیه (RFS) تایید کرده که او از سمت خود کناره گیری کرده است.
حالا او می تواند با تمام تمرکز هدایت تیم باشگاهی خود یعنی زسکا مسکو را در دست بگیرد.
سرمربی زسکا مسکو، پس از اخراج فابیو کاپلو در ماه اوت هدایت روسیه را بر عهده گرفت و با چهار پیروزی پیاپی  تیم ملی کشورش را به مرحله نهایی یورو 2016 فرانسه رساند.

ویتالی موتکو، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در این خصوص به شبکه آر اسپورت گفت: من در کل از عملکرد لئونید اسلوتسکی راضی‌ام. به نظر من او یک متخصص فوق‌العاده و یکی از بهترین مربیان است. از صمیم قلب از او تشکر می‌کنم. او هدایت تیم را در شرایطی بسیار سخت که ما هیچ شانسی برای رسیدن به یورو نداشتیم،پذیرفت.

موتکو افزود: آن چه که در جام ملت‌ها اتفاق افتاد به دلیل عوامل فراوانی رخ داد که من الان نمی‌خواهم درباره‌شان صحبت کنم. به نظر من اسلوتسکی کارش را به خوبی انجام داد.

گفته می‌شود که قربان بردیف، سرمربی سردار آزمون در تیم فوتبال روستوف که فصل گذشته این تیم را تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر پیش برد ، و استانیسلاو چرچسوف، دروازه‌بان پیشین تیم ملی روسیه دو گزینه اصلی برای جانشیتی اسلوتسکی هستند. در همین حال گاس هیدینک سرمربی روسیه در سال‌های 2006 تا 2010 نیز از دیگر گزینه ها است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار