امام جمعه مهاباد گفت : برخی مدیران درحالی حقوق چند میلیونی می‌گیرند که بعضی مردم حتی تکه نانی برای افطار ندارند !

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، امام جمعه مهاباد گفت: حقوق‌های نجومی واقعا برازنده ی یک مسئول اسلامی نیست و باید با آن‌ مسئولان ، قاطعانه برخورد شود.

حاج ماموستا ملا قادر سهرابی اظهار داشت: مسئولان باید پایبند انصاف،عدالت و رفع تبعیض باشند چرا که هم اکنون کسانی هستند که حتی تکه نان خشکی برای افطار کردن ندارند و در چنین شرایطی این جایز نیست که یک مدیر حقوق نجومی دریافت کند.

وی افزود: زندگی اشرافی نه تنها در بین مسئولان پسندیده نیست بلکه بسیار زشت هم هست،ما نمی‌گوییم که یک مسئول نظام جمهوری اسلامی ایران مانند یک گدا زندگی کند اما نباید وضعی هم داشته باشد که مردم این را یک نقطه ضعف بدانند.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: در بعضی از مسئولان ریشه ی زندگی اشرافی‌ ، از سالهای قبل آغاز شده و در این خصوص، خانه‌ها و ماشین‌های آنچنانی ، شایسته و برازنده یک مسئول نبوده و در شان یک مسئول اسلامی نیست.

ماموستا سهرابی گفت : وجود مسئولانی با اموال آنچنانی در کنار کسانی که توان خرید اندکی هم ندارند درست نیست و این حیف و میل بیت‌المال است و باید با این موضوع قاطعانه برخورد شود.

بگفته امامجمعه مهاباد ، اگر با اسناد و مدارک ثابت شد که مسئولی بیش از حد معمول و متعارف حقوق دریافت می‌کند باید این اموال را از او مصادره کنند و اگر امکان داشته باشد خلع مسئولیت شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۵
پول های نجومی از جرایم رانندگی مالیات عوارض گمرک و ... تامین می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
اختلاف طبقاتی و بی عدالتی چقدر میگم چرا می تونن از ما بهتر باشن