ساری،

آزاد سازی 33هزارمتری بستر سیلابی تجن

33هزار متر مربع از بستر سیلابی تجن شهرستان ساری آزاد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، مدیر امور منابع آب ساری و میاندرود گفت :با حمایت دستگاه قضایی و تلاش مأمورین ماده 30 امور منابع آب ساری 33 هزار متر مربع از بستر سیلابی رودخانه تجن ساری که توسط افراد تصرف شده بود آزاد سازی شد .

جواد طوسی افزود: مناطق آزادسازی شده در محدوده غرب رودخانه تجن درمجاورت روستاهای پل گردن و پایین ذرا واقع شده که به لحاظ موقعیت مکانی و ظرفیت گردشگری این مناطق واقع شدن در محدوده شهری شرکت آب منطقه ای مازندران آن را تحت شرایط خاصی در اختیار شهرداری ساری قرار داد .

وی گفت : برای آزاد سازی مابقی بستر تصرف شده توسط افراد سودجو امور منابع آب علاوه بر بهره گیری از ظرفیت ماموران ماده 30 که به طور شبانه روزی در حال شناسایی متخلفان هستند از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت مردمی نیز استفاده خواهد کرد .

وی با بیان اینکه بسترها بخشی از انفال عمومی محسوب می شود که اعمال حاکمیت آن به عهده وزارت نیرو نهاده شده است افزود: در سال های اخیر با حمایت شورای حفظ حقوق بیت المال بخش وسیعی از بستر متصرفی در شهر های مختلف استان آزاد و بسیاری از اعیانی های احداثی نیز تخریب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار