قم؛

جودکاران نوجوان استان قم در تلاش برای به دست آوردن سهمیه آسیا

جودکاران نوجوان استان قم در تلاش برای به دست آوردن سهمیه اعزام به رقابت‌های جودو قهرمانی استان با حریفان خود در 9 وزن پیکارهای انتخابی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این دوره از مسابقات  قهرمانی کشور در 9 وزن برگزار می‌شود، موقعیت بسیار خوب و مناسبی برای نوجوانان مستعد جودوکار است که با جلب رضایت کادر فنی تیم ملی نوجوانان به جمع ملی پوشان این رشته برای اعزام به رقابت‌های برو‌ن‌مرزی اضافه شوند.

هدف از برگزاری رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، شناخت بهترین‌ها و دعوت نفرات برتر هر وزن به همراه منتخبین کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور حضور در رقابت‌های سال 2016 است.

 سی‌ و ششمین دوره مسابقات جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در بخش پسران به عنوان انتخابی تیم ملی برای بهترین‌های کشور به منظور حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان روزهای سی‌ویکم تیر تا اول مرداد ماه برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات مطابق با آخرین قوانین و مقررات داوری فدراسیون جهانی جودو و کوراش، براساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش ایران به مدت دو روز در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید چمران با یکدیگر پیکار می‌کنند.

جودوکاران حاضر در پیکارهای رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور باید در تلاش برای کسب عناوین برتر و رسیدن به مجوز حضور در اردوی تیم ملی در اوزان منهای 46، 50، 55، 60، 66، 73، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم به میدان بروند،

هر تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها شامل 9 جودوکار همراه با یک سرپرست و یک مربی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار