آبادان؛

اختصاص 100میلیارد ریال اعتبار به بازسازی تصفیه خانه آب شهید کشتکار آبادان

به بازسازی تصفیه خانه آب شهید کشتکار آبادان 100میلیارد ریال اعتباراختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر آب و فاضلاب روستایی خوزستان در نشست بررسی مشکلات آب شرب و کشاروزی روستاهای شهرستان آبادان گفت:به منظور تامین آب شرب روستاهای شهرستان آبادان 100 میلیارد ریال اعتبار به بازسازی تصفیه خانه آب شهیدکشتکار این شهرستان اختصاص یافت.

درویشعلی کریمی افزود:آب شرب مورد نیاز 79 روستای آبادان از تصفیه خانه شهید کشتکار تامین می شود که نیاز است این تصفیه خانه به صورت جدی بازسازی و نوسازی شود.

وی گفت:از آنجا که بیشتر این روستاها در یک مسیر قرار دارد، بر اساس برنامه زمانبدی، طی مدت زمان یکسال، مشکل آب شرب روستاهای دارای مشکل پس از بازسازی کامل تصفیه خانه شهید کشتکار برطرف می شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با بیان اینکه وضعیت آب شرب روستاهای آبادان مطلوب نیست، افزود:برای به حداقل رساندن مشکلات مردم، به مشارکت همه دستگاه های اجرایی منطقه نیاز داریم.

کریمی گفت:قرار بود 11 هزار مترمکعب در روز آب شرب با کیفیت مطلوب از طرح آبرسانی غدیر برای روستاهای آبادان تامین شود که با توجه به وضع بحرانی شهر آبادان، تامین این میزان آب امکانپذیر نیست.

وی افزود:دو ایستگاه ابوشانگ و ثوامر آب مورد نیاز سه دهستان منیوحی، نصار و شلاحی را تامین می کند که در حال حاضر جوابگوی آب شرب روستائیان نیست.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.