کمک 100 میلیون تومانی مردم به عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بردسکن از کمک 100 میلیون تومانی مردم این شهرستان در سال قبل به عتبات عالیات خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حاج حسن اسماعیل نیا با بیان اینکه تعهد شهرستان بردسکن در سال قبل 50 میلیون تومان بود گفت: با اقدامات انجام شده و مشارکت بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن موفق شدیم 2 برابر این تعهد کمک جمع آوری و به ستاد عتبات عالیات استان واریز شود.

وی گفت: سال قبل 110 عدد خشت طلا ، بیش از 34 میلیون تومان کمک نقدی و مابقی طلا جمع آوری شد. وی گفت: تعهد شهرستان بردسکن در امسال 130 میلیون تومان است که امید است با مشارکت خوب خیران و مردم ولایت مدار شهرستان امسال نیز بتوانیم همانند سال های قبل به تعهدات خود عمل کنیم.

اسماعیل نیا افزود: در سال قبل هیات ابوالفضلی در ماه محرم و هیات امام حسن مجتبی (ع) بردسکن در ماه رمضان و دوره قرائت قرآن علی بن ابی طالب این شهر بیشترین کمک را به ستاد عتبات عالیات داشتند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بردسکن گفت: با برنامه ریزی های انجام شده با مسئولان هیات امنای مساجد ، تکایا و جلسات دوره های قرائت قرآن مقرر شد در شب های قدر نسبت به جمع آوری کمک های مردمی به عتبات عالیات اقدام شود.

وی جایگاه شهرستان بردسکن به لحاظ کمک های مردمی به عتبات عالیات را در استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در شهرستان بردسکن بیش از 130 نفر به عنوان رابطین با ستاد عتبات عالیات همکاری می کنند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.