همكاری یک ایرانی در تالیف کتاب پرفروش برایان تریسی

كتاب جدید دكتر شهاب اناری، كه در تالیف آن با برایان تریسی همكاری كرده است، عنوان كتاب پرفروش بین‌المللی را در دو لیست متفاوت سایت آمازون به دست آورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اناری ١٧ سال به طور جدی با جوانان ایرانی در ارتباط بوده و در زمینه آموزش زبان انگلیسی و اصول موفقیت فعالیت داشته است. او که مدتی است به کانادا مهاجرت کرده، در زمینه موفقیت‌های شغلی و به طور ویژه بحث داغ برندینگ شخصی و کوچینگ فعالیت چشمگیری داشته است.
 
 به گفته اناری، تلاش او ارائه راه حل‌های «عملی» برای موفقیت شخصی و شغلی و خصوصا توانمند کردن افراد برای ایجاد یک برند قدرتمند و موثر در ذهن مخاطبان است که در این زمینه به بسیاری از کارآفرینان در رشته‌های مختلف مشاوره داده است. از زمینه‌های مهم دیگر فعالیت او افزایش توانایی رهبری و موفقیت فردی در سازمان‌ها و شرکت‌هاست.
 
کتاب اخیر شهاب اناری و برایان تریسی باعنوان ignite your life در ماه می امسال منتشر شد و در هفته اول وارد دو لیست پرفروش بین‌المللی (موضوعات بازاریابی و فروش) شد.
 
شهاب اناری در سال ۱۳۷۶ موفق به کسب رتبه یک کنکور سراسری ایران در رشته علوم تجربی شد و در رشته پزشکی در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار