زنجان؛

اجرا ی طرح های انتظامی و پاکسازی در راستای افزايش ضريب امنيت در سطح جامعه است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اجرا ی طرح های انتظامی و پاکسازی در راستای افزايش ضريب امنيت در سطح جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرمانده انتظامی استان در مراسم معارفه سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با تاكيد بر اينكه اقدامات پیشگیرانه معاونت اجتماعی موجب کاهش جرائم و ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه می شود گفت : توسعه اقدامات اجتماعی بسترساز امنیت پایدار در جامعه است .

سردار عليرضا صالحی با تاكيد بر اينكه پليس بايد تبديل به الگوي اجتماعي شود.افزود : پليس دروني پليس بايد فعال تر از پليس دروني ديگران باشد.

وی بر حضور پر رنگ پليس در فضای مجازی تاكيد كرد و گفت : آگاهي از تهديدات موجود در فضاي مجازی ، و آشنايي با اين فضا در پيشگيري از جرائم بسيار مهم است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي، افزود:در حوزه تعاملي پليس و مردم، نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه ، محقق نخواهد شد.

سردار صالحی اجرای طرح هاي انتظامي و پاکسازی را در راستاي افزايش ضريب امنيتي در سطح جامعه بسيار مؤثر عنوان و اظهار كرد:با اجرای اين طرح ها كه در سايه همكاری و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود ، محيط برای مجرمان و مخلان نظم و امنيت، بيش از پيش ناامن خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه بايستی مطالبات مردم در كليه تصميم گيريها، طرحها و انجام ماموريت ها لحاظ گردد گفت :بايد از ظرفيت اقشار مختلف اجتماعی و سازمانها در توليد امنيت عمومی استفاده شود.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: طرح ، انتظامی ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.