آبادان؛

رونق صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی در راستای اشتغالزایی

صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی در راستای اشتغالزایی رونق می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛استاندار خوزستان در شادگان گفت: صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی در این استان در راستای اشتغالزایی رونق می گیرد.

غلامرضا شریعتی افزود:باید به سمت سرمایه گذاری مولد در بخش صنایع پایین دستی نفت حرکت، و با تامین زیرساخت های لازم به سمت اشتغالزایی و رونق اقتصادی گام برداریم.

وی فعال سازی صنایع پایین دستی نفت با استفاده از صندوق توسعه ملی را از راهکارهای ایجاد اشتغال در خوزستان عنوان کرد و گفت:در حالی که تولید ثروت در خوزستان بالا است ولی در بخش اشتغالزایی نتوانستیم کاری انجام دهیم.

استاندار خوزستان کشاورزی را یکی از ظرفیت های مهم شهرستان شادگان عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی سعی داریم با انتقال بخشی از آب رودخانه کارون به رودخانه جراحی زمینه احیای مجدد کشاورزی و نخلستان های منطقه را فراهم کنیم.

شریعتی  تکمیل طرح فولاد شادگان را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و گفت:تکمیل این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال در این شهرستان می تواند از محل عوارض به شهرداری شادگان نیز کمک کرد.

وی افزود: چهار خطه کردن جاده دارخوین به شادگان در دستور کار قرار دارد و برای تکمیل آن برنامه ریزی مناسب می شود.

استاندار خوزستان راه اندازی بندر تجاری شادگان را یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید در راستای اشتغالزایی در این منطقه دانست و گفت:در صدد هستیم با استقرار کامل دستگاه های مرتبط فعالیت این بندر را گسترش دهیم.

استاندار خوزستان قرار است از بندر تجاری شادگان دیدن و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.