قزوین؛

۱۲۰ واحد صنعتی در تملک بانکهای استان است

استاندارقزوین گفت : در حال حاضر ۱۲۰ واحد صنعتی در تملک بانکهای استان است و به نظر می رسد باید این وضعیت به سرانجام برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛  فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان افزود : تملک واحدهای صنعتی بابت بدهی از سوی بانکها منطقی و عقلانی نیست.


۱۲۰ واحد صنعتی در تملک بانکهای استان است

  وی اضافه کرد : در صورت اجرای این حکم , باید بانکها بتوانند کارخانه ها را فعال کرده و به تولید برسانند .

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛استاندار در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان گفت: طی مکاتباتی باانعکاس این موضوع به تهران باید بدنبال تدا بیری برای خروج از این وضعیت باشیم .

استاندار قزوین ادامه داد : در شرایط کنونی نیازمند همکاری جدی بانک ها برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان در کوتاهترین زمان هستیم.
۱۲۰ واحد صنعتی در تملک بانکهای استان است

 همتی گفت: بانک ها باید دقت کنند تا تسهیلات بر اساس نیاز واحدها پرداخت شود و اعتبارات در محل مورد نظر هزینه شود  تا به تولید کمک شود.

 وی اضافه کرد : در استان قزوین حدود یک هزار واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند و باید با همراهی همه جانبه بتوانیم بسته های حمایتی را بسرعت اجرا کنیم .

 همتی تصریح کرد: در دو ماهه امسال بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی پرداخت شده و امروز نیزبدون همکاری بانکها قادر نیستیم سیاست های دولت را پیاده کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.