اخباری کوتاه از نارنجی پوشان پایتخت

باشگاه سایپا پس از ثبت قرارداد پنج بازیکن خود در هیئت فوتبال تهران، به دنبال جذب مدافع تراکتورسازی و دروازه بان برزیلی هستند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید لطفی، سیامک کوروشی ، روزبه شاه علی دوست، ابراهیم شکوری، حامد شیری پنج بازیکن تیم فوتبال سایپا تهران ساعتی قبل با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود با این تیم را ثبت کردند.

نارنجی پوشان برای تقویت دفاع میانی و جایگزینی مجید ایوبی کاپیتان دوم خود که در پایان لیگ پانزدهم از فهرست نفرات مد نظر حسین فرکی کنار گذاشته شده است، تاکنون تنها سیامک کوروشی مدافع سابق نفت را جذب کرده اند و براساس برنامه کادرفنی به دنبال جذب خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی هستند. البته با توجه به این که این مدافع با تراکتورسازی به توافق رسیده است، سایپا کار سختی برای جذب مدافع شیرازی فوتبال کشورمان دارد.

سایپا برای تکمیل فهرست نفرات خود به دنبال جذب سه بازیکن خارجی است و قرار است طبق همین امر مسئولان باشگاه، مقدمات جذب یک دروازه بان برزیلی را فراهم کنند. این دروازه بان به احتمال فراوان از اردوی گرجستان به جمع بازیکنان سایپا اضافه می شود.

اصغر حاجیلو سرپرست سایپا این اخبار را تائید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار