شیراز؛

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز قدس

ایمانیه گفت: دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز همچون همیشه همگام با ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد در این پیام آمده است: روز جهانی قدس، میعاد مقدسی است میان مسلمانان جهان تا یک بار دیگر در صفوف به هم پیوسته کنار هم قرار بگیرند و ندای حریت سر بدهند.  
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه ای شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود. روزی که استکبار در هم می شکند و آوای مظلوم کودک فلسطینی، دنیا را پر می کند تا اسرائیل غاصب بداند که گستره اسلام است که در برابرش ایستاده و مظلومیت فلسطین و کودکان و مردمانش، حامیانی به وسعت پهنه جهان دارد. مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می زنند تا مرهمی باشیم بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ.  
دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز همچون همیشه همگام با ملت همواره در صحنه ایران اسلامی، در این روز بزرگ، به صفوف به هم پیوسته مسلمانان می پیوندند و در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، مشارکت پرشور، آگاهانه و مسئولانه خواهند داشت.  
انتهای پیام/ن

برچسب ها: پیام ، رئیس ، علوم ، پزشکی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار