ربانی:دوومیدانی در حال پیشرفت است

مربی دوومیدانی کشورمان گفت:هم اکنون رشته دوومیدانی در یک مسیر روبه پیشرفت قرار دارد.

محسن ربانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: محمد بنی آدم قرار بود از طرف فدراسیون دوومیدانی به رقابت های گزینشی جام کازانوف قزاقستان اعزام شود اما به یک باره تصمیم مسئولان فدراسیون تغییر کرد،ما هم نسبت به وضعیت پیش آمده اعتراض خودمان را به فدراسیون اعلام کردیم.

وی افزود:اما آنها پاسخ دادند در حال حاضر اولویت با ورزشکاران المپیکی است و قصد ندارند بنی آدم را به قزاقستان اعزام کنند.

ربانی گفت:محمد دارد تمریناتش را پیگیری می کند تا در رقابت های لیگ باشگاه های کشور که بعد از پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود شرکت کند،اما فعلا مشخص نیست که بنی آدم با چه تیمی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کند.

مربی دوومیدانی کشورمان ادامه داد: الان چند سالی می شود که لیگ دوومیدانی جوانان از طرف فدراسیون منحل شده است و با این کارشان به نوعی پشتوانه سازی را از بین برده اند در صثورتی که در زمان ما این رقابت ها به طور مداوم برگزار می شود از طریق همین رقابت ها که جوانان زیادی در باشگاه ها رشد می کردند برای تیم ملسی دوومیدانی در رقابت های آسیایی و برون مرزی افتخار افرینی می کردند.

وی افزود: جا دارد به ارزنده بابت کسب سهمیه المپیکی که بدست آورده اند تبریک بگویم و امیدوارم در المپیک هم عملکرد خوبی د اشته باشد، هم چنین به تفتیان که توانست در رقابت های ورلد چلنج مادرید دوباره رکورد ایران را ارتقا دهد.

ربانی در پایان یادآورشد: دوومیدانی در یک مسیر روبه جلو قراردارد همین که دوومیدانی کاران توانسته اند سهمیه المپیک را کسب کنند خودش یک افتخار بزرگ برای ورزش دوومیدانی محسوب می شود ،و مردم بدانند هیچ ورزشکاری دوست ندارد فقط در المپیک حضور داشته باشد هدف اصلی تمام ورزشکاران درخشش در این مسابقات و کسب مدال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار