قسمت (2)؛

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

در بسته هفتگی دریچه محبوب ترین ترفندها را از نگاه کاربران قرار داده‌ایم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از ترفند هایی باشید تا بتوانید از تمام امکانات گوشی همراه یا رایانه خود استفاده کنید.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا به ترفندهای بخش دریچه فناوری نگاهی بیاندازید، نگران نباشید چراکه در ادامه این بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین ترفندها که در هفته جاری منتشر شده اند را برلی شما قرار داده ایم، با ما همراه باشید.



مراقب باشید آیفون دسته دوم را به جای نو نخرید

حتما این موضوع را زیاد شنیده‌اید که پس از مراجعه برای خرید گوشی فروشنده اعلام می کند که دلیل باز شدن گوشی و روشن شدن آن،  تست گوشی لب مرز بوده است و باید برای ورود به کشور از صحت گوشی اطمینان حاصل کنند. از این دست دلایل در هنگام فروش زیاد است. باید گفت: این گونه دلایل به هیچ عنوان صحت ندارد و چه بسا که گوشی فروخته شده به شما دست دوم باشد و فروشنده قصد دارد آن را به عنوان گوشی نو به شما بفروشد .

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری

ممکن است شما نیز تجربه‌ی مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی در طول شب را داشته باشید. اگر این کار را در یک اتاق تاریک و به وسیله‌ی لپ‌تاپ خود انجام می‌دهید، چشم‌تان به مرور زمان خسته می‌شود.
نرم‌افزار Adobe Reader این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایل‌های PDF را در طول شب آسان‌تر و بهتر مطالعه کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



با این ترفند خطای "Call Failed" برای همیشه از بین می رود + آموزش

احتمالا برای شما هم این مشکل پیش آمده که زمان تماس با آیفون، با خطا Call Failed  روبه رو شوید و تماس شما با دیگران امکان پذیر نباشد. حالا در این گزارش برای حل این ارور Call Failed می خواهیم چند روش را به شما آموزش دهیم.




امکان تغییر اکانت تلگرام از شماره قدیم به شماره تلفن جدید + آموزش تصویری

شاید این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید شماره تلفنی که روی آن اکانت تلگرام فعلی خود با تعداد زیاد چت و کانال  و تگروه هایی که عضو هستید تغییر دهید و از یک شماره تلفن دیگر بدون از دست دادن اطلاعاتتان استفاده کنید.

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



پست های خود را در گروه های تلگرامی "LIKE، DISLIKE" کنید + آموزش

تلگرام بعد از بروزرسانی  اخیر رباتی را با عنوان @like معرفی کرده است که به وسیله این ربات می توانید برای پست های خود در گروه یا سوپر گروه ها گزینه لایک یا دیس لایک قرار دهید.

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



رد پاهای به جامانده را در جستجوهای اینترنتی پاک کنید + آموزش تصویری

اگر از نرم افزارهای اینترنتی و مرورگرها در آیفون استفاده می کنید حتما این موضوع را می دانید که تمامی عملکرد شما و تمامی موضوعات مورد جستجو در حافظه آیفون ذخیره می شود.
فرض کنید که می خواهید از گوشی یک فرد دیگر استفاده کنید و نمی خواهید طرف مقابل بفهمد که شما چه مواردی را جستجو کرده اید و یا اینکه کلا همیشه این موارد از گوشی شما به صورت کامل پاک شود .حالا در این گزاش می خواهیم به شما آموزش دهیم چطور می توانید جستجوهای اینترنتی را در آیفون پاک کنید.

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



با "این ترفند " دست خط خود را دیجیتالی کنید+ آموزش

حتما شما هم از آن دسته کابرانی هستید که دوست دارید دست خط خودتان را به فونت تبدیل کنید.
وب‌سایت "MyScriptFont.com" به کمک شما آمده  تا بتوانید دست خط خود را به صورت دیجیتالی در بیاوریدو آن را تبدیل به فونت کنید و بر روی دستگاه نصب کنید.

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



با ترفندی جادویی به مک بوک خود EMOJI اضافه کنید + آموزش تصویری

دسترسی به اموجی ها در سیستم عامل ios بسیار راحت است و با عوض کردن کیبورد تان به کیبورد پرطرفدار  EMOJI به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. اما قضیه در مورد مک بوک ها کمی متفاوت است ، با توجه به اینکه معمولا در کیبوردهای این سیستم عامل و همچنین شورتکات ها دستکاری می شود ،برای اضافه کردن اموجی ها در زمان تایپ به مک بوک ابتدا باید کلیه تنظیمات را به حالت اولیه در بیاورید .






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
س لطفا آموزش ارسال آهنگ ب صورت ویس با کیفیت بالا تو تلگرام رو هم بزارید.خواهش میکنم
آخرین اخبار