"12 مرداد" وعده مایکروسافت برای عرضه آپدیت سالیانه ویندوز 10

چندی پیش شرکت مایکروسافت تایید کرد که بزرگ‌ترین آپدیت سیستم عامل ویندوز 10، در روز سالگرد عرضه این سیستم‌عامل عرضه می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از گذشت چندماه از عرضه جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت، یعنی ویندوز 10، این شرکت رسما تایید کرد که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این سیستم‌عامل «آپدیت سالگرد عرضه» نام خواهد داشت که در تابستان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.


 گفتنی است ؛ هنوز تاریخ دقیق و رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده است، اما روزگذشته پستی به این شرح در" بلاگ مایکروسافت" منتشر شده بود :«مایکروسافت زمان عرضه به‌روزرسانی سالگرد عرضه ویندوز 10 را 12 مرداد اعلام کرده است» ، اما به سرعت از بلاگ مایکروسافت  این پست حذف شد. البته، برخی از کاربران قادر بودند تا پیش از پاک شدن این پست، آن را مشاهده کنند و اطلاعات جالبی از آن به دست بیاورند.
 
البته  مشاهده این پست در بلاگ مایکروسافت و حذف شدن آن، می‌تواند این موضوع را مشخص کند که به‌زودی، مایکروسافت رسما جزئیات بیشتری را از تاریخ دقیق عرضه این نسخه اعلام خواهد کرد. 
بنابر اطلاعات قبلی، آپدیت ویندوز در سالگرد عرضه، ویژگی‌های جدیدی را به این سیستم‌عامل می‌آورد. در کنار بهبودهای کلی و رفع بسیاری از باگ‌ها، ویژگی‌هایی همچون مایکروسافت اج، ویندوز هلو، ویندوز اینک و کورتانا، از قابلیت‌های این آپدیت هستند. 

همان‌طور که از نام این آپدیت نیز متوجه می‌شویم، مایکروسافت قصد دارد آن را به عنوان بزرگداشت عرضه ویندوز 10 درنظر بگیرد. ویندوز 10، سال گذشته در تاریخ 29 جولای عرضه شد و اکنون به‌روزرسانی آن ممکن است در تاریخ 2 اوت عرضه شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۵
همین الان نگاه کردم و مطالب کاملاً قابل رویت بود.
و تاریخ رسمی به روز رسانی 2 اگوست معادل 12 مرداد است.
آخرین اخبار