شایعه پیوستن آندو به لیگ MLS

کاپیتان تیم ملی در آمریکا/ چشم انتظاری پیکانی ها در کردان

مدیر رسانه ای پیکان گفت: آندرانیک در مذاکره به پیکانی ها گفته بود چند پیشنهاد خارجی دارد اما اینکه با باشگاه آمریگایی به توافق رسیده است را خبر نداریم.

کاپیتان تیم ملی در آمریکا/ چشم انتظاری پیکانی ها در کردانبهنام مددی ،مدیر رسانه ای تیم پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت جذب آندرانیک تیموریان گفت : بعد از مذاکره  رودروی مسئولان پیکان با آندارنیک تیموریان شرایط باشگاه به وی گفته شد و کاپیتان تیم ملی  برای جواب دادن فرصتی 48 ساعته از پیکانی ها درخواست کرده بود که با گذشت 4 روز هنوز نظر خود را اعلام نکرده است.

مددی درباره  شایعه عقد قرارداد آندو با تیم آمریکایی هم اظهار کرد:آندو در مذاکرات مدعی شده بود که از چند باشگاه خارجی پیشنهاد دارد و اینکه با باشگاه آمریکایی به توافق رسیده است را خبر ندارم.

وی در ادامه گفت: پیکانی خیلی مایل به همکاری با آندو بودند واگر خبر پیوستنش به لیگ MLSصحت داشته باشد ، برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم.

مدیر رسانه ای پیکان در باره مذاکره با جواد نکونام  هم افزود : فعلا خبری نیست و با نکونام مذاکره نکرده ایم و تمرکز کادر فنی پیکان روی اردوی کردان است که امروز پایان می یابد ، در بازگشت به تهران موضوع  جانشین اندو در پیکان پی گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار