زنجان؛

امحاء بیش از 11 هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:امحاء بیش از 11 هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لازم الاجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:پس از کشف تعداد 3 محموله کالای خارجی در استان،شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اقدام به تشکیل پرونده و انجام تحقیقات لازم نمود.

ممیزی افزود: این محموله ها شامل: 11هزارو 184 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی،915 ثوب پوشاک،209 جفت کفش و 6 دستگاه تلویزیون می باشد که در فاصله زمانی کوتاه در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد:با احراز قاچاق بودن محموله ها و ورود غیرقانونی به کشور،متهمین علاوه بر امحاء لوازم آرایشی و ضبط مابقی کالاها به نفع دولت،به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیاردو یکصدو چهل و هشت میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم گردیدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:با ابلاغ آراء صادره،متهمان نسبت به آن اعتراض کرده که پرونده ها جهت رسیدگی مجدد به شعب تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

ممیزی افزود:پس از بررسی محتویات پرونده ها و تشکیل جلسات رسیدگی،آراء صادره عینا تأیید و لازم الاجرا گردیده و بر این اساس تعداد 4 پرونده به صف اجرا رسید تا پس از سیر مراحل قانونی،مفاد آراء اجرا گردد.

وی اضافه کرد :کلیه پرونده های وارده در بخش قاچاق کالا و ارز خارج از نوبت بررسی و در این زمینه تعزیرات حکومتی استان زنجان تعامل بسیار مناسبی با نیروی انتظامی،گمرک استان و دانشگاه علوم پزشکی بعمل آورده و در حوزه برخورد با قاچاقچیان برابر مقررات قانونی عمل می نماید.

گفتنی است :بدلیل غیرقابل مصرف بودن اکثر محموله های آرایشی و بهداشتی،خوردنی و آشامیدنی،درصورت وصول پرونده در این زمینه،با متهمین بدون کوچکترین اغماضی برخورد قانونی صورت می پذیرد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: امحاء ، لوازم ، آرایش ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.