اردوی رکابزنان المپیکی مورد بازدید قرار می گیرد/مسابقات قهرمانی کشور پیس طبق زمان برگزار می شود

اعضای فدارسیون دوچرخه سواری از اردوی المپیکی ها بازدید می کنند و مسابقات قهرمانی کشور پیست طبق زمان قانونی برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:تیم ملی المپیک دوچرخه سواری برای انجام دوره تمرینی  حضور درالمپیک به مدت 15 روز به سرعین اعزام شدند و امروز خسرو قمری(رئیس فدراسیون دوچرخه سواری) و اصغر خالقی(دبیر فدراسیون دو)همچنین اعضای کمیته فنی برای بازدید از اردوی المپیکی ها به سرعین رفتند.
 
همچنین برای تمرکز بیشتر روی رکابزنان فدراسیون دوچرخه سواری برنامه های خوبی تدارک دیده شده است .برای انتخاب مربی پیست هم اکنون فدراسیون گزینه های متعددی در نظر دارد اما هنوز مربی انتخاب نشده است و پس از اتمام برنامه های تیم المپیکی فدراسیون به سراغ تکمیل تیم پیست می شتابد.
 
در این خصوص با مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: اردو با شرایط عالی در حال برگزاری است و همه رکابزنان با انگیزه عالی درحال انجام تمرینات هستند.همچنین تیم شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد 23 تیر ماه به مسابقات تور بین المللی کینگ هایلگ چین اعزام می شوند و این رقابت با توجه به اینکه در 13 مرحله و در ارتفاعات انجام می شود برای تیم ما بسیار مفید است.
 
وی افزود:مسابقات قهرمانی کشور رشته پیست طبق زمان قانونی خود 21 تیرماه پس از عید سعید فطر برگزار می شود و سه رکابزن پیست برای حضور در مسابقات جهانی  که شامل دو نفر از تیم جوانان و یک نفر از بزرگسالان انتخاب خواهند شد. محمد دانشور جزو نفرات انتخابی است اما بقیه رکابزنان هنوز مشخص نشدند همچنین مربی این رشته هنوز انتخاب نشده  و در این خصوص باید نظرات فدراسیون لحاظ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار