آیین نامه اردوهای دانشجویی به زودی ابلاغ می شود

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از تدوین آیین نامه دانشجویی خبر داد و گفت : آیین نامه اردوهای دانشجویی به زودی ابلاغ می شود.

سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آیین نامه اردوهای دانشجویی گفت: در این آیین نامه برای شفاف سازی بیشتر نظراتی داشتیم، دستگاه‌های دیگر نیز نظراتی را مطرح کردند.

وی افزود: جمع بندی اولیه این نظرات در دبیرخانه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها صورت گرفته و به دستگاه‌های مختلف ارجاع داده شده تا مجدد جمع بندی کلی شود.

هاشمی عنوان کرد: این هفته با جمع بندی نظرات در دبیرخانه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها که زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است تدوین مجدد صورت و بعد تصویب نهایی، از طریق وزارتخانه های علوم و بهداشت در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، همچنین چندی پیش حجت الاسلام محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از ابلاغ آیین نامه اردوهای دانشجویی به زودی خبر داد و گفت: در این آیین نامه شرایطی که باعث برگزاری اردوها به شکل سالم، علمی شود، در نظر گرفته و تمام موارد در این آیین نامه پیش بینی شده است.

وی افزود: از این رو امیدواریم به زودی این آیین نامه به تصویب رسیده و ابلاغ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار