چالش انتشار فیلم غذاخوردن + عکس

در یکی از شبکه های اجتماعی کانالی افراد را به چالش انتشار فیلم غذاخوردنشان در حین کار با رایانه دعوت کرده است.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در دنیای امروز زمان زیادی از زندگی ما صرف کار با دستگاه های دیجیتال از جمله رایانه و گوشی و تبلت و ... میشود.

کارهایی مانند بازی، انجام پروژه های کاری، انجام تکالیف درسی که موجب میشود ساعت ها پشت  نمایشگر دستگاه دیجیتال خود قرار بگیریم و بار ها شده است که یک وعده غذایی خود را هم حین کار با این دستگاه ها خورده باشیم.

اغلب با این عمل برخورد مناسبی نمیشود و علی الخصوص از نظر پزشکان کار درستی تلقی نمی گردد. و حتی جریانی به نام تمرکز روی مصرف مواد غذایی هم با نام "Muk-ban" وجود دارد.

اما عده ای نظر دیگری دارند. این افراد  از این عمل دفاع میکنند و می گویند باید بر اساس اصول دموکراتیک به آزادی آنها احترام گذاشته شود و حتی  برای همراه کردن دیگران با خود با ایجاد یک کانال انتشار فیلم در یکی از شبکه های اجتماعی، چالش " انتشار فیلم غذاخوردن هنگام کار با دستگاه دیجیتال را به راه انداخته اند.

این چالش که بسیار مورد استقبال کاربران کره ای قرار گرفته است واکنش ها و تبعات مختلفی را در بر داشته است. برخی ممکن است حتی فرصت شغلی خود را از دست بدهند و از کار برای این اقدام دور از نزاکت در برخی فرهنگ ها اخراج شوند و برخی هم ممکن است ویدئوشان دو میلیون بار دیده شود و 75 هزار لایک بگیرد.

چالش انتشار فیلم غذاخوردن + عکس


در هر صورت این هم یکی از کشمکش های عجیبی است که در جهان  امروز وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار