علی عسگری: مسئولان قول تسویه حساب داده اند

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت:مسئولان تیم قول داده اند تا قبل از اردوی ترکیه با تمام بازیکنان تسویه حساب کنند.

حمیدرضاعلی عسگری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت خودش اظهارکرد: خدارا شکر در وضعیت خوبی قراردارم قرار است عصر امروز در تمرینات گروهی تیم فوتبال مشهد شرکت کنم.

وی افزود: قرار است دوشنبه هفته جاری عازم اردوی کشور ترکیه شویم مدت 15روز در آنجا حضور داشته باشیم، و چند بازی تدارکاتی هم انجام بدهیم که تاکنون اسم باشگاه هایی که قرار است با آنها دیدار کنیم مشخص نشده است.

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: امیدوارم با توجه به اضافه شدن بازیکنان خارجی، افرادی که تاکنون جذب شده اند و بازیکنانی که قراردادشان برای فصل آینده تمدید شده است،بتوانیم جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم کسب سهمیه آسیایی کنیم.

وی درباره عنایتی گفت: رضا  یکی ار بزرگان تیم است امیدوارم اگر قسمت شد و وی در تیم ماند یک سال فوتبالی خوب را با هم تجربه کنیم و اگر هم به تیم دیگری رفت برای وی در فصل جدید آرزوی موفقیت می کنم البته تمام این ها به نظر کادر فنی تیم بستگی دارد که در تیم بماند یا که به باشگاه دیگری ملحق شود.

علی عسگری ادامه داد: از امروز قرار است دروازه بان خارجی در تمرینات تیم حضور پیدا کند.

بازیکن تیم فوتبال مشهد در پایان یادآورشد:متاسفانه با گذشت یک ماه از پایان لیگ برتر مسئولان تیم تاکنون مبالغ فصل گذشته بازیکنان را پرداخت نکرده اند و قول مساعدت داده اند که پیش از اردوی ترکیه با تمام نفرات به طور کامل تسویه حساب کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار