شاگرد خوان سباستین ورون نفتی شد

مدافع راست سابق تیم دندی یونایتد مالزی که زیر نظر اسطوره آرژانتینی جهان فوتبال بازی کرده به نفت تهران پیوست.

شاگرد خوان سباستین ورون نفتی شدبه گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرش شهامتی نژاد مدافع راست 18 ساله سابق تیم فوتبال دندی یونایتد مالزی که در این تیم زیر نظر خوان سباستین ورون اسطوره فوتبال آرژانتین و استیو مک منمن بازیکن نامدار اسبق فوتبال انگلیس بازی کرده، لحظاتی پیش با عقد قراردادی سه ساله در هیئت فوتبال تهران به نفت پیوست.
 
وی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من در تیم دندی یونایتد مالزی که خوان سباستین ورون آرژانتینی را به عنوان مدیرفنی و استیو مک منمن انگلیسی را به عنوان سرمربی در اختیار داشت بازی می کردم و با این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان جوانان آسیا به جایگاه سوم رسیدم. در این تیم مقابل تیم های جوانان لیورپول، تاتنهام، فاینورد هلند و وستهام انگلیس بازی کرده ام که بازیکنان تیم های ملی جوانان انگلیس و هلند در آن عضویت داشتند.
 
وی افزود: هر بازیکنی آرزو دارد در تیم نفت بازی کند. پست اصلی من دفاع راست است و با توجه به این که نفت به جوانان بهای زیادی می دهد، تصمیم گرفتم به این تیم بیایم.
 
شهامتی نژاد ادامه داد: من سابقه بازی در تیم های ملی نونهالان و نوجوانان زیر نظر مصطفی قنبرپور و محمدعلی یحیوی را در کارنامه دارم.
 
مدافع تیم نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: قراردادم با نفت سه ساله است و خوشحالم که در نخستین سال بازی کردنم در لیگ برتر با پیراهن نفت به میدان می روم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار