بیرانوند:باید از خانه عقاب آسیا محافظت کنم/برای روشن شدن تکلیف نفت نماز شکر می خوانم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:خانه عقاب آسیا را اجاره کرده ام و باید از این خونه خوب محافظت کنم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس در هیات فوتبال درباره دلیل تاخیر در ثبت قرارداد با این تیم بیان کرد: فکر نمی کنم ثبت قراردادم خیلی طولانی شده باشد. من به دلیل مشکلات خانوادگی چند روز دیرتر برای ثبت قرارداد آمدم. از همه هواداران پرسپولیس به خاطر این تاخیر عذرخواهی می کنم. 

وی افزود:از صبح تا نیم ساعت قبل در تست پزشکی بودیم و امیدوارم با قهرمانی بتوانیم جواب حمایت پرسپولیسی ها را بدهیم. من خانه 2 ساله ای را اجاره کردم. خانه ای که متعلق به احمدرضا عابدزاده است و من باید از خانه عقاب آسیا محافظت کنم.

وی درباره رقابتش با لوبانف افزود: فکر نمی کردم لوبانف اینقدر بامعرفت باشد. او یک پسر خوب و  گلر خارجی است و می خواهد بازی کند. من هم پرسپولیس را انتخاب کردم تا فیکس تیم ملی باشم. به هر حال مراحل مقدماتی جام جهانی در پیش است و شاید در بازی مقابل ازبکستان مقابل لوبانف هم قرار بگیریم. 

دروازه بان پرسپولیس درباره شرایط این تیم تصریح کرد:شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. بازیکنان خیلی خوبی از سوی باشگاه و برانکو جذب شده اند. یکی از ایده های برانکو این است که پرسپولیس برای هر 3 تا جام بجنگد. بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند جزو بهترین های لیگ بودند.

بیرانوند ادامه داد: البته هواداران از رفتن مهدی و رامین ناراحت هستند اما من به هواداران قول می دهم که یک تیم خیلی خوب داریم و ناراحت نباشند.ما برای قهرمانی پیش می رویم و می توانیم با این ترکیب به سمت قهرمانی برویم.

دروازه بان پرسپولیس درباره تعیین تکلیف نفت تیم سابق خود بیان کرد:خیلی خوشحالم که نفت تکلیفش مشخص شد. باید نماز شکر بخوانیم که این اتفاق افتاد. در سالهای اخیر استقلال و پرسپولیس و نفت جزو مدعیان بودند. این تیم بازیکنان زیادی را به فوتبالم ملی تحویل داده است.من دیروز به حسین شهریاری زنگ زدم و به او تبریک گفتم. امروز هم شنیدم بازیکنان خوبی گرفتند و امیدوارم موفق باشند. البته برخی  بازیکنان این تیم هم چون عزتی،حمدی نژاد،شیخ ویسی و مبعلی تمدید کردند که از این موضوع خوشحالم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار