نیمار قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرد

نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرد.

نیمار قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار مهاجم برزیلی آبی اناری پوشان که هنوز دو سال از قراردادش با تیم بارسلونا باقی مانده بود و از طرفی گزارش های رسانه های اسپانیایی از تمایل سران باشگاه من یونایتد برای جذب وی حکایت داشتند، سرانجام به تمام گمانه زنی ها پایان داد و قرارداد خود را تا 5 سال دیگر تمدید کرد.

نیمار روز گذشته نیز خوشحالی خود را در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود و به خبر تمدید قرارداد خود با تیم بارسلونا چنین واکنش نشان داده بود: بسیار خوشحال هستم که به رویای بازی در تیم بارسلونا ادامه خواهم داد.

نیمار در سومین فصل از حضور خود در تیم بارسلونا توانست 49 بار به میدان برود و 31 بار نیز گلزنی کند تا باشگاه کاتالانی عنوان قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را به دست بیاورد.

ستاره برزیلی آبی اناری پوشان در مجموع 141 بار برای تیم خود به میدان رفته است و توانسته است 85 گل به ثمر برساند.

او به منظور استراحت در رقابت های کوپا آمه ریکا شرکت نکرد، اما در حال حاضر در کشور برزیل به سر می برد تا در بازی های المپیک ریو 2016 برای تیم ملی کشور خود به میدان برود.

این قرارداد به ارزش 210 میلیون یورو امضا شده است و طبق گفته منتقدان، یکی از گرانقیمت ترین قرارداد های ورزشی محسوب می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار