تبریز؛

خلق حماسه بیاد ماندنی مردم آذربایجان در روز جهانی قدس

مردم ولایتمدارآذربایجان شرقی به ویژه مردم تبریز بار دیگر باحضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس حماسه آفریدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مردم تبریز همزمان با سراسر کشور به حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز با سر دادن شعارهای آذربایجان اویاخدی اینقلابا دایاخدی ما اهل کوفه نیستسم علی تنها بماند حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

همچنین مردم روزه دار و مومن تبریز با فریاد مرک بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و نفرت خود را از متجاوزان و کودک کشان اعلام کردند .

راهپیمایی صبح امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تبریز از ساعت 10:30 از مسیرهای 9 گانه به سمت مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد ومردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه به طرف مصلی حرکت کردند.

راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» "هم غزه؛ هم لبنان؛ جانم فدای اسلام" ، "مرگ بر سازشکار"، "هیهات من الذله"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد؛ لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد" و "اسرائیل نابود است؛ اسلام پیروز است"سر دادند .

حضور گروه های مختلف مردمی به ویژه خانواده شهدا جانبازان ایثارگران جوانان، دانشگاهیان ، زنان و ورزشکاران در راهپیمایی امروز مردم تبریز به چشم می خورد.

راهپیمایان تبریزی پرچم‌هایی به رنگ کشورمان و همچنین پرچم کشورهای لبنان و سوریه را در دست داشتند.

همچنین مردم ولایتمدار و روزه‌دار تبریز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در شعبات مستقر به کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی به ایتام و نیازمندان و همچنین مردم مظلوم فلسطین اهدا کردند.

مردم تبریز امروز اوج همبستگی، همدلی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند و با زبان روزه و در گرمای هوا خیابان‌ها آمدند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند و در این حماسه، حمایت خود از مردم فلسطین و خشم و انزجارشان از رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

اجرای سرود قدس ، نمایش حرکات رزمی ، برپایی ایستگاه نقاشی و مسابقه عکاسی ، اجرای تاتر خیابانی با موضوع انتفاضه، توزیع کتابچه رایگان درباره گروههای تکفیری توسط دانشگاه تبریز و اجرای برنامه زنده توسط گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز تبریز از برنامه های جنبی راهپیمای روز قدس در تبریز بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار