ترامپ: هزینه ایجاد منطقه امن در سوریه را کشورهای عربی پرداخت کنند/لغو اصلاحات اوباما اولویت کاری آینده

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت باید مناطقی امن در سوریه ایجاد شود و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هزینه آن را پرداخت کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت باید مناطقی امن در سوریه ایجاد شود و کشورهای دیگر از جمله کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هزینه آن را پرداخت کنند. 

ترامپ پس از آنکه اعلام کرد اقتصاد در اولویت فهرست کارهای وی است، امنیت و ترویسم را اولویت بعدی خواند و گفت آنچه که امروز در اسرائیل روی داده است بسیار تکان دهنده است، همچنین آنچه برای آورگان نیز روی داد تکان دهنده و باور نکردنی بود. افرادی که نباید اجازه می یافتند وارد کشورمان شوند و در اینجا زندگی کنند (در کشور ما حضور دارند) و ما مرزهایی قوی و دیواری خواهیم داشت و کسانی را به کشورمان راه می دهیم که شایسته آمدن به آمریکا باشند و قانونی وارد شوند. 

وی اضافه کرد: البته که ما خواستار آمدن آنها (مهاجران) به کشورمان هستیم ولی آنها باید قانونی وارد شوند. 

ترامپ ادامه داد: من حامل پیامی محکم هستم و هر روز جنبش ما قوی می شود. ما باید مرزهایی قوی داشته باشیم، اجازه می دهیم که مردمانی از سوریه و دیگر مناطق وارد کشور ما بشوند که هرگز نباید چنین اجازه ای داشته باشند. ما اصلا نمی دانیم اینها که هستند، از کجا آمده اند و هیچ سندی نیز ندارند و ممکن است از اعضای داعش باشند. دیدیم که در آلمان، سوئد و برخی از کشورهایی که اینها را پذیرفتند چه روی داد. این کابوس است.

دونالد ترامپ گفت: اطمینان می دهم که من از خیلی ها در این جمع خوش قلب تر هستم ولی باید در سوریه مناطقی امن ایجاد کنیم، پولش را نیز باید دیگران بدهند، کشورهای حاشیه خلیج فارس پول زیادی دارند. کسی تاکنون از آنها پول نخواسته بود ولی ترامپ از آنها خواهد خواست و آنها باید پول بدهند. 

وی ادامه داد سومین کاری که باید انجام دهیم، لغو اصلاحات اوباما بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۲ تير ۱۳۹۵
خخخخ دهنت سرویس
آخرین اخبار