کلمن: شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تیم ملی ولزپس از پیروزی مقابل ولز و راه بابیبه دیدار نیمه نهایی یورو 2016 ،با تمجید از شاگردانش تیم خود را شایسته این موفقیت دانست.

کلمن: شایسته پیروزی بودیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی های  مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 تیم ملی ولز موفق شد با پیروزی قاطع 3-1 مقابل بلژیک به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

کریس کلمن پس از این مسابقه در کنفرانس خبری به تمجید از شاگردانش پرداخت و تیم خود را شایسته پیروزی دانست.

او گفت : از داشتن رویا نترسید،زیرا چهار سال پیش تا جایی که بتوانید تصور کنید من از این رویا (صعود به نیمه نهایی) دور بودم و حالا ببینید  چه اتفاقی افتاده است.
اگر شما به اندازه کافی زحمت بکشید و از رویا پردازی و شکست نترسید (چون همه شکست می خورند )موفق خواهید شد.شکست های من بیش از موفقیت هایم بوده اند اما هرگز از شکست نترسیدم.

کلمن افزود: از این پیروزی لذت می برم،  برد شیرینی است و من فکر می کنم ما سزاوار آن  بودیم.

در این دیدار گرت بیل و آرون رمزی دو  ستاره کریس کولمن نبودند که برای ولز گلزنی کردند،بلکه این اشلی ویلیامز، هال رابسون-کانو و سام  فوکس بودند که سه گل ولز را به ثمر رساندند و کلمن در تمجید از آنها گفت:

من واقعا برای سام فوکس خوشحال هستم. او همیشه بازیکن شروع کننده و اصلی نیست اما همیشه در خدمت تیم وبسیار سخت کوش است.

اشلی ویلیامز زیاد گل نمی زند، اما چه رهبری است. هال رابسون-کانو چه عملکردی داشت!
اما کلمن همچنین در ادامه از ستاره ها ی تیمش نیز تمجید کرد و گفت بازیکن برترکار را  برای درخشش بقیه بازیکنان تیم آسان می کنند.

او گفت: هنگامی که شما بازیکنانی مانند آرون رمزی، گرت بیل و جو آلن دارید ، باید فوتبال بازی کنید. اگر بهترین بهره را از بهترین بازیکنان خود ببرید، بهترین نتیجه را با  تیم خود کسب می کنید.

تنها مشکل ما در بازی انگلیس این بود که پاسکاری نمی کردیم ،کاری که در بازی های دیگر انجام داده ایم.

ما می خواستیم  بیاییم و نشان دهیم که می توانیم تیمی تهاجمی باشیم. واین کار را انجام دادیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار