کرمانشاه؛

هشت هزار میلیارد تومان طرح پیشنهادی برای سفر هیات دولت به استان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هشت هزار میلیارد تومان طرح پیشنهادی برای سفر هیات دولت به استان کرمانشاه داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نعمت‌الله حقیقی  تعداد این طرح‌ها را نیز 62 طرح با اشتغالزایی بیش از هشت هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این 62 طرح، 12 مورد طرح‌هایی هستند که با همکاری سازمان‌های توسعه‌ای مانند ایدرو و ایمیدرو باید اجرا شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآوری کرد: فقط یکی از این طرح‌ها که تولید پنل‌های خورشیدی است 450 میلیون یورو حجم سرمایه‌گذاری دارد.

تولید لوله‌های بدون درز، طرح تولید شیشه فلوت،ذوب آهن، تولید فروسیلیوکو منگنز، طرح استحصال منیزیوم از دولومیت و ... از جمله طرح‌هایی این بخش بود که حقیقی از آنها نام برد.

وی افزود: در سایر بخش‌های صنعت، معدن و تجارت نیز 50 طرح داریم که قرار است این طرح‌ها در جلسه‌ای به معاون اجرایی رئیس جمهور پیشنهاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه همچنین از افتتاح یک طرح تولیدی بزرگ در کرمانشاه همزمان با سفر هیات دولت خبر داد و گفت: طرح بزرگ "سیما فولاد" که سالانه 200 هزار تن تولید نورد میل گرد دارد،در این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

حقیقی اعتبار این پروژه را 68 میلیارد تومان اعلام کرد که برای 80 نفر نیز اشتغالزایی دارد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، هشت ، میلیارد ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار