نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصيلی 96-1395در دوره های اوّل و دوم متوسطه (پایه های هفتم ودهم) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسمنان،نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در دوره های اوّل و دوم متوسطه (پایه های هفتم ودهم)  سال تحصيلي 96-95 ،از طريق سامانه azmoon.medu.ir از روز پنج شنبه10/4/1395 قابل مشاهده خواهد بود .
پذيرفته شدگان آزمون ورودی به منظور ثبت نام، لازم است از تاريخ26/4/1395  تا پایان مرداد ماه، با همراه داشتن مدارك لازم (شامل شناسنامه ، کارنامه  قبولی دو سال آخر و دیگر مدارک مورد نیاز) به مدرسه محل پذيرش خود مراجعه نمايند.
ضمناً نشانی مدرسه از ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان یا ناحیۀ محلّ تحصیل و یا از ادارۀ استعدادهای درخشان و دانش ‌پژوهان جوان استان  قابل دريافت است .
لازم به ذکر است : عدم مراجعه به مدرسۀ محلّ پذیرش در مهلت تعیین‌شده، به معنی انصراف پذيرفته شدگان در آن مدرسه خواهد بود .
سامانه دريافت تقاضاي تجديد نظر از تاريخ 20 / 4 /1395  تا 24/4/1395 به نشاني azmoon.medu.ir فعّال خواهد شد. داوطلبان  جهت آگاهی از جزئيات و چگونگی پاسخ به سؤالات نيز می توانند به آدرس مذكور مراجعه كنند .
 لازم به ذكر است، دريافت تقاضای تجديد نظر فقط به صورت سيستمی صورت می گيرد و به مراجعات حضوری افراد هيچ گونه پاسخی داده نخواهد شد.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: نتایج ، آزمون ، درخشان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار