اصفهان؛

برگزاری جام فوتبال رایانه ای در شهرستان تیران و کرون

جام فوتبال رایانه ای در شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صادق صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به فرارسیدن عیدفطر گفت: همزمان با فرارسیدن عیدفطر برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در کانون های مساجد پیش بینی شده است.

 وی افزود: جام فوتبال رایانه ای، برگزاری تورهای دوچرخه سواری و توزیع قنوت نماز عیدفطر از جمله برنامه های مناسبت عیدفطر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تیران و کرون است که در ایام تعطیلی عید فطر برگزار می شود.

 صالحی ادامه داد: جام فوتبال رایانه ای روز پنج شنبه این هفته در محل مجتمع دیجیتال امام حسن مجتبی(ع) تیران برگزار می شود که علاقمندان تا 15 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به این مرکز فرهنگی برای ثبت نام در مسابقات ثبت نام کنند.

 وی با اشاره به برگزار تور دوچرخه سواری نیز گفت: این برنامه نیز به همت کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) جمعه این هفته برگزار می شود و جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار در این تور ثبت نام و شرکت می کنند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: از این دسته برنامه های فرهنگی و ورزشی در طول تابستان در مناسبت های مختلف توسط کانون های مساجد انجام می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.