مهینی: دیدارهای تدارکاتی داخلی پاسخگوی تیم ملی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: سطح مسابقات آسیایی بالا است و تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی برون مرزی نیاز دارد.

مهینی: دیدارهای تدارکاتی داخلی پاسخگوی تیم ملی نیستشادی مهینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی نوجوانان برای افزایش آمادگی خود نیاز به دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی سایر کشورها دارد و بازی های داخلی پاسخگوی نیاز تیم ملی نیست.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی روز گذشته به پایان رسید و در انتهای این اردو دیدار تدارکاتی با تیم جوانان شمیرانات برگزار کردیم که جدا از نتیجه بازی از عملکرد ملی پوشان راضی هستم و آنها توانستند تمام نکات تاکتیکی مورد نظر کادر فنی را اجرا کنند.اما برای ارزیابی بهتر ما نیاز به بازی با تیم های آسیایی داریم.

مهینی افزود: دو کشور هند و ازبکستان برای برگزاری اردوی مشترک اعلام آمادگی کردند و در نامه ای فدراسیون فوتبال شریاط میزبانی از تیم ملی ازبکستان و اعزام تیم ملی به هند را به این دو کشور ارسال کرده و ما منتظر پاسخ نهایی از این تیم ها هستیم.

وی تصریح کرد: اگر هند با حضور تیم ملی در این کشور موافقت کند برای ما بسیار خوب است چراکه هند از نظر شرایط آب و هوایی و بازی تیم ملی آن شبیه بنگلادش است و کمک زیادی به افزایش آمادگی ملی پوشان ما خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان گفت: اردوی بعدی تیم ملی با حضور 28 ملی پوش از 18 تا 25 تیرماه در محل کمپ فدراسیون فوتبال برگزار می شود که در پایان این اردو 2 بازیکن از جمع ملی پشان حذف می شوند و 26 نفر نهایی تیم ملی را تا زمان اعزام به مسابقات همراهی می کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار