سمنان؛

راه اندازی 180پایگاه طرح هجرت 3 در سمنان

هدف اصلی آموزش و پرورش و سپاه در اجرای این طرح مشترک، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و توجه به مسأله مهم مهارت‌آموزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 180 پایگاه طرح هجرت 3 امسال در این استان راه‌اندازی می‌شود.

محمدرضا جهان گفت: طرح هجرت 3 امسال نیز در بخش دانش‌آموزی در استان سمنان به مرحله اجرا درمی‌آید و تلاش شده است تا با تدوین برنامه‌های ویژه‌ای، این طرح پس از پایان ماه مبارک رمضان در جمعیت دانش‌آموزی استان عملیاتی شود.
وی گفت: 180 پایگاه در استان سمنان مشخص شده است که طرح هجرت 3 در آنها اجرا می‌شود و هدف اصلی آموزش و پرورش و سپاه در اجرای این طرح مشترک، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و توجه به مسأله مهم مهارت‌آموزی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد:‌ با هماهنگی به عمل آمده با سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان، اردوهای طرح هجرت 3 در حوزه دانش‌آموزی در استان سمنان به صورت 10 روزه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان بیشتر به زیباسازی مدارس و واحدهای آموزشی مشغول خواهند شد.
جهان افزود: زمان آغاز اجرای طرح هجرت 3 در جمعیت دانش‌آموزی استان سمنان نیز پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود و مدارس و واحدهای آموزشی در شهرستان‌های مختلف این استان، پذیرای دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد خواهند بود.
وی گفت: طرح هجرت 3 در مهم‌ترین بخش، به دنبال غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است و هدف بهسازی مدارس در کنار آن دنبال می‌شود و تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که بازخوردهای خوبی خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: طرح هجرت 3 تا اواخر شهریورماه در مدارس استان سمنان ادامه می‌یابد؛ این طرح با تلاش مشترک بسیج سازندگی، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش این استان عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار