امیر شقاقی: بانوان کانوپولو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می شوند

نایب رئیس فدراسیون فدراسیون قایقرانی گفت: تیم های جوانان و بزرگسالان کانوپولو که در ایتالیا برگزار می شود با 16 قایقران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می شوند.

فرحناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای تمام رشته ها را در مواد مختلف آغاز کردیم و امیدوارم برای مسابقات کاپ آسیا تیم بانوان آبهای آرام تا مهرماه به اوج  آمادگی برسند و نتایج خوبی به دست بیاورند.همچنین تیم کانوپولو بانوان در گروه سنی جوانان و بزرگسالان برای مسابقات قهرمانی جهان که شهریور ماه در ایتالیا برگزار می شود در حال تمرین  هستند و 8 پاروزن از تیم جوانان و 8 قایقران از تیم بزرگسالان اعزام خواهند شد.
 
وی افزود: تیم بانوان آبهای آرام به خاطر ماه رمضان یک هفته تمریناتشان لغو شد اما امروز وارد اردو شدند و اگر بخواهیم بررسی بین دو تیم جوانان و بزرگسالان داشته باشیم تیم جوانان مرتب تر هستند اما تیم بزرگسالان به خاطر اینکه تازه وارد اردو با مربی جدید شده اند هنوز ساماندهی کافی را ندارند .
 
امیر شقاقی در ادامه بیان کرد:همچنین تیم روئینگ بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه در چین برگزار می شود و تیم جوانان همین مسابقات را در تایلند دارند اماده می شوند.
 
وی در خصوص تیم اسلالوم تاکید کرد: تیم نوجوانان اسلالوم زیر نظر رئیس کمیته مقرر شد پس از ماه رمضان استارت تمریناتشان زده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار