کرمان؛

دوره های آموزشی ویژه بانوان شاعر و داستان نویس کرمانی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، از برگزای دوره های جدید آموزش متمرکز داستان نویسی و شعر ویژه بانوان شاعر و داستان نویس همزمان با اختتامیه هفتمین جایزه ادبی پروین اعتصامی خبر داد.

دوره های آموزشی ویژه بانوان شاعر و داستان  نویس کرمانیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ وحید محمّدی گفت: این کار گاه های آموزشی با سیاست آموزش محوری در حوزه ادبیّات و شناسایی و پرورش استعدادها برگزار می شود.

وی آخرین مهلت ثبت نام را 15 تیر عنوان کرد و افزود: متقاضیان با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و ارائه لوح فشرده ای که حاوی مشخصات فردی، رزومه فرهنگی و نمونه اثر( یک داستان کوتاه بین ١٥٠٠ تا ٣٠٠ کلمه و یا سه قطعه شعر) می با شد، ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته شدگان از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: این دوره تمام وقت بوده و تمام هزینه های آن از سوی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان و این اداره کل به صورت مشترک تامین می‌گردد.

محمّدی با اشاره به اینکه دردوره های قبلی نیز تعدادی از جوانان استان جهت شرکت کارگاه آموزشی به تهران اعزام شده اند، افزود: در اوّلین دوره آموزش شعر همزمان با دهمین جشنواره شعر فجر ١٠ نفر از شاعران جوان، دومین دوره آموزش متمرکز شعر به نام کلک خیال در تاریخ ٢٣ اردیبهشت ١٢ نفر از شاعران جوان و در سومین دوره متمرکز داستان نویسی جلال ١٦ اردیبهشت ١٣ نفر از داستان نویسان جوان از استان به تهران اعزام و در این کارگاه شرکت نمودند.

انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار