ضارب رئیس دامپزشکی زهک دستگیر شد

فرماندار زاهدان گفت: ضارب رئیس دامپزشکی شهرستان زهک در شمال استان سیستان و بلوچستان به وسیله ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مجتبی خانجانی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: از حدود سه ماه قبل طرح ساماندهی عرضه مرغ در زاهدان در حال اجراست به طوری که مرغ های زنده که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد این شهرستان شده و مورد تایید دامپزشکی نیست با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی با حمل به کشتارگاه ها از شبکه خارج می شوند. 

وی با بیان اینکه در زاهدان کشتارگاه طیور فعال نیست ادامه داد: مرغ های این شهرستان به نزدیک ترین کشتارگاه در شهرستان زهک و یا خاش منتقل می شوند.

فرماندار زاهدان تصریح کرد: چند شب پیش یک محموله مرغ زنده قاچاق در این شهرستان توقیف و برای کشتار به کشتارگاه زهک منتقل شد.

خانجانی افزود: بعد از حمل این مرغ ها به کشتارگاه زهک مسئولان دامپزشکی این شهرستان به کشتارگاه مراجعه کرده که بعد از خروج آنان ازکشتارگاه رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان مورد تعرض قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ضارب این حادثه دستگیر شده است گفت: تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

مرتضی ذوالفقاری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زهک که در حال انجام وظیفه نظارت بهداشتی در کشتارگاه طیور این شهرستان بود، ساعت یک بامداد جمعه پس از خروج از کشتارگاه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله از ناحیه صورت و کمر مجروح شد. 
گفته می شود حال عمومی وی اکنون رضایت بخش است.

زهک در 200 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: فرماندار ، زاهدان ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.