پنج ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران دعوت شدند

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : از سوی فدراسیون هندبال ، زبده ترین ورزشکاران رشته هندبال ساحلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که پنج گیلانی نیز بین دعوت شدگان هستند .

 سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،افزود : بر این اساس فربد اصلانی ، مهیار قربانپور ، جواد دلجو ، سبحان ابراهیمی و دانیال خواجوی از استان گیلان به اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی ایران دعوت شدند .

وی اظهار کرد : این پنج ورزشکار شایسته گیلانی باید از امروز در اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی ایران که در شهرستان ساری برپا شده ، حضور یابند .

علیپور ادامه داد : اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی ایران از پنجشنبه گذشته در ساری برپا شده اما با هماهنگی به عمل آمده به دلیل برگزاری مسابقات استانی ، این پنج ورزشکار گیلانی از امروز در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت .

وی بیان کرد : فربد اصلانی و مهیار قربانپور در تیم قوی سپید انزلی، جواد دلجو در تیم هندبال ساحلی ارومیه ، سبحان ابراهیمی و دانیال خواجوی نیز در تیم هندبال ساحلی نوشهر حضور دارند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند .

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : تیم ملی هندبال ساحلی ایران خود را برای حضور در رقابت های بازی های ساحلی قهرمانی آسیا آماده می کند و امیدواریم که هر پنج ورزشکار گیلانی بتوانند در اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بدرخشند و به همراه این تیم در مسابقات آسیایی حضور یابند .

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.