با" My activity"؛

گوگل آنلاین ردپاهایتان را دنبال می کند

اطلاعات کاربران در" My activity" به حدی دقیق است که گوگل می تواند زمان، دستگاه و مرورگری که استفاده کرده اید را نیز تشخیص دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاید برای شما عجیب باشد اما خیلی از شرکت ها و وبسایت ها زمان زیادی راصرف می کنند تا تمامی فعالیت های کاربران را به صورت آنلاین ردیابی کنند.

گوگل در


شرکت گوگل هم از این قضیه هم مستثنی نیست و تصمیم گرفته است که اطلاعات جمع آوری شده از فعالیت های کاربران  را از طریق یک تاریخچه ی جستجوی وسیع تر و عمیق تر با کاربر به اشتراک بگذارد.
به این منظور گوگل My activity (فعالیت های من) را معرفی کرده است. یک تاریخچه ی بسیار دقیق از تمامی فعالیت های آنلاین را در اختیار کاربر قرار میدهد. 

گوگل در


جالب اسن بدانید اطلاعات My activity به حدی دقیق است که می تواند زمان، دستگاه و مرورگری که استفاده کرده اید را نیز تشخیص دهد.اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، شما به راحتی قادر به حذف کردن اطلاعاتی که نمی خواهید کسی از آنها مطلع شود خواهید بود. اطلاعاتی از جمله ویدئوهایی که در یوتیوب مشاهده کرده اید ،یه سایت هایی که سرزده اید و چیزهایی که شما جستجو کرده اید، و همچنین از ابزار های  Google شما استفاده کرده اید را شامل می شود.


گفتنی است ؛  My activity گوگل همپنین قادر خواهد بود تا فعالیت های ردیابی مشکوک را شناسایی و جلوی آنها را بگیرد.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار