افشین:دوست دارم سجاد در استقلال بماند

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت :در هر صورت دوست دارم شهباززاده در استقلال بماند و بتوانیم در این فصل موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آرش افشین پس از ثبت قرارداد با استقلال در هیات فوتبال اظهار داشت :قرارداد دو ساله با استقلال امضا کردم و امیدوارم دو فل خوب در کنار هواداران داشته باشم .و از طرفی بازیکن آزاد محسوب می شدم که توانستم با استقلال قرارداد ببندم .

وی افزود :امیدوارم فصل خوبی را داشته باشیم و انشاله با کمک تمام بازیکنان جدید و قدیمی و حمایت هواداران و مسئولان تیم بتوانیم نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم . جا دارد از منصوریان نیز تشکر کنم که به من اعتماد کرد .

وی درباره حضور شهباززاده در استقلال توضیح داد: این مسئله برای من فرقی نمی‌کنددر هر صورت سجاد دوست من است و دوست دارم او در استقلال بماند و خوشحال می‌شوم در کنار ما باشد اما اگر هم رفت برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم .

آرش افشین در خصوص اینکه آیا می تواند در ترکیب ثابت قرار گیرد یا خیر افزود: این بستگی به نظر منصوریان دارد و هر تصمیمی لحاظ شود انجام می دهم .

مهاجم استقلال درباره اینکه از پرسپولیس پیشنهاد داشت گفت: یکسری صحبت‌هایی انجام دادم اما تصمیم گرفتم به استقلال بروم و قرار است شماره 16 را بپوشم 

 انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار