امید ابراهیمی:

پوشیدن پیراهن استقلال افتخار است/ هواداران ما به شهباز زاده توهین نمی کنند

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خدا را شکر می کنم که دوباره توانستم پیراهن استقلال را برتن کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امید ابراهیمی پس از ثبت قرار داد با استقلال تهران گفت: قرارنبود این فصل را در ایران بمانم اما با برخی دوستان مشورت کردم و قرار شد دوباره برای استقلال به میدان بروم و با توجه به بزرگی استقلال این افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد:امسال برای استقلال سال متفاوتی است وو تیم خوب بسته شده است و امیدوارم نتایج این تیم برای هواداران خوشحال کننده باشد.

وی در مورد پیشنهاد های خارجی اش گفت: من چند پیشنهاد از قطر داشتم اما به دلیل اینکه با برخی دوستان مشورت کردم تصمیم گرفتم این فصل را هم در استقلال سپری کنم و این برای من افتخار است.

وی در مورد اهانت برخی هواداران پرسپولیس به طارمی و رضائیان و مقایسه آنها با شهباز زاده گفت:
هواداران استقلال هواداران خوبی هستند و می دانند که سجاد اگر با استقلال هم نباشد 2 سال برای این تیم زحمت کشیده است و هیچگاه به وی توهین نمی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
پسر خوب سجاد رو با فوق ستاره اي به نام مهدي طارمي يكي نكن..تمام تيم شما فصل قبل اندازه ي جفت شون گل نزديد.در ضمن شما چي از تعصب مي دونيد. ماجراي ديپورت ايراني ها از قطر نمي بود الان خود تو هم تست پزشكي تيم قطري رو رد كرده بودي...يادآوري مي كنم.شما طرفدار به معناي واقعي براي استقلال پيدا بكن بع براشون نوشابه باز كن.خود شيرين
آخرین اخبار