قمی پس از گزارش ابتکار:

ساختار و مأموریت‌های سازمان محیط زیست با هم همخوانی ندارد

نماینده مردم تهران گفت: ساختار سازمان محیط زیست با مأموریت‌های خطیر این سازمان همخوانی ندارد.

ساختار و مأموریت‌های سازمان محیط زیست با هم همخوانی ندارد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قمی نماینده مردم تهران در واکنش به اظهارات رئیس سازمان محیط زیست، گفت: ضمن تشکر از دولت محترم درباره اقدامات مناسب در جهت محیط زیست، باید گفت که در این زمینه ما نقاط ضعفی هم داریم.

وی با بیان اینکه مردم نیاز به هوای سالم دارند، افزود: مشکل هوای ناسالم سلامتی مردم را به خطر انداخته است.

نماینده مردم تهران در ادامه به عدم رعایت مسائل زیست محیطی در وزارتخانه‌های نیرو و نفت اشاره کرد و گفت: نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و پالایشگاه‌ها در وزارت نیرو و نفت به آلودگی هوا دامن می‌زنند که باید از آنها جلوگیری کرد.

قمی با بیان اینکه ساختار سازمان محیط زیست با مأموریت‌های خطیر این سازمان همخوانی ندارد تأکید کرد: باید مجلس و سازمان محیط زیست اقداماتی در این راستا انجام دهند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به شهادت چند محیط‌ بان در هفته‌های اخیر، گفت: در هفته‌های اخیر شاهد این بودیم که برخی از محیط بانان در حین انجام وظیفه دچار مشکل شده و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند که باید از این روند جلوگیری کرد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه آموزش محیط زیست باید از مدارس ابتدایی کلید بخورد اظهار داشت: در این رابطه رسانه ملی هم باید مردم را متوجه اهمیت محیط زیست کند.

قمی در ادامه تأکید کرد: معتقدم باید جریمه تخریب‌ کنندگان محیط زیست افزایش پیدا کند تا ما دیگر شاهد آلودگی هوا و تخریب محیط زیست نباشیم.

این نماینده مردم تهران در پایان گفت: در حال حاضر دریاچه بختگان در استان فارس خشک شده و مشکلات آلودگی در استان اراک بیداد می‌کند که باید مورد توجه رئیس سازمان محیط زیست قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار