موسوی لارگانی طی تذکری:

اولویت سازمان محیط زیست مسائل سیاسی است

نماینده فلاورجان گفت: سازمان محیط زیست بیش از آنکه محیط زیست اولویت کاری‌اش باشد،‌ به مسائل سیاسی می‌‌پردازد.

اولویت سازمان محیط زیست مسائل سیاسی است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان طی تذکری به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: درباره گزارشاتی که خانم ابتکار به صحن علنی مجلس ارائه کردند تشکر می‌کنیم اما باید بدانیم در چند سال اخیر مشکلات زیست محیطی هر ساله بیشتر شده است.

وی افزود: متأسفانه مسائل سیاسی در سازمان محیط زیست اولویت بر مسائل زیست محیطی پیدا کرده است که باید به این نکات توجه شود.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات متعدد تالاب گاوخونی و دریاچه ارومیه و بسیاری از مشکلات زیست محیطی دیگر گفت: ‌بنده به خانم ابتکار در دوره نهم مجلس گفتم که تالاب گاوخونی، تهران را هم می‌تواند، با خطرات جدی زیست محیطی مواجه کند.

موسوی لارگانی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر جریان فاضلاب به تالاب گاوخونی ریخته می‌شود، بیان دشت: باید از این موضوع جلوگیری شود.

وی تأکید کرد:‌ اگر تالاب گاوخونی در اصفهان نجات پیدا نکند مردم علاوه بر سربی که بر سرشان ریخته می‌شود دیگر سختی زندگی برایشان چند برابر می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در پایان خطاب به لاریجانی گفت: ‌از حضرت عالی تقاضا می‌کنیم تا درباره احیای تالاب گاوخونی از مسئولین درخواست جدی داشته باشید تا این معضل به سرعت رفع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار