خانلری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی ساخت و سازهای مناطق جنوبی پایتخت

مدیر کل حریم شهر تهران گفت: ساخت و سازهای روستای صالح آباد، رسالت و مجموعه فرهنگی شهر آفتاب در حریم مناطق جنوبی پایتخت ساماندهی می شوند.

تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی ساخت و سازهای مناطق جنوبی پایتختحسین خانلری مدیر کل حریم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: با وجود صدور مجوز ساخت و ساز بر اساس طرح هادی توسط بخشدار این بخش در روستاهای صالح آباد و رسالت که در حریم منطقه19 همچنین مجموعه فرهنگی شهر آفتاب واقع شده اند، ولی همچنان ساخت بناهایی برخلاف طرح هادی در این روستاها صورت می گیرد که تخلف محسوب می شوند، به همین منظور کارگروه ویژه ای برای تعیین تکلیف این اراضی با حضور دستگاه های مربوطه در این بخش تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از دلایلی که باعث ساخت و سازهای غیر مجاز در این مناطق شده است، تعدد مدیریت در این حوزه است که موجب سوء استفاده افراد فرصت طلب می شود، در همین راستا اگر نظارت های لازم از زمان صدور مجوز تا صدور پایان کار و اعمال نظارت میدانی انجام گیرد، می توان انتظار داشت ساختمان ها منطبق بر جواز احداث شود و تخلفات ساختمانی به حداقل برسد.

خانلری تاکید کرد: تعارضات قانونی حاکم بر حریم شهر تهران، اعمال مدیریت یکپارچه در حریم را با مشکلاتی مواجه کرده است، چرا که برخی اختیارات از صفر تا صد به دهیاری و بخشداری ها واگذار شده است.

مدیر کل حریم شهر تهران گفت: به منظور مشخص شدن محدوده وظایف و نیز رفع موضوعات و مشکلات مرتبط با حریم شهرتهران در این مناطق کار گروهی جهت تبادل نظر، رصد مسائل موجود، ارائه نقطه نظرات احصاء و رفع موارد وحدت رویه صورت می گیرد تا به یک تفاهم نامه مشترک دست یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار