کاظمیان: کاظمی به جوانان بها می دهد

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت:کاظمی سرمربی است که بیشتر به جوانان بها می دهد تا بتوانندخودشان را در فوتبال کشورمان تثبیت کنند.

عباس کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: خدا را شکر در وضعیت خوبی قراردارم قرار است فردا برای برپایی اردوی تمرینی و چند دیدار تدارکاتی عازم کشور ترکیه بشویم.

وی افزود: تنها به دو دلیل تیم فوتبال مشهد را برای ادامه فوتبال حرفه ای خودم انتخاب کردم، اول این که بتوانم در بالاترین سطح فوتبال حرفه ای کشور حضور داشته باشم،دوم تعصب و ارادتی که نسبت به امام رضا و مردم شهر دوست داشتنی مشهد دارم.

کاظمیان گفت: باید بگویم کاظمی سرمربی است که بیشتر به جوانان بها می دهد تا بتوانند خودشان را در فوتبال کشورمان تثبیت کنند،از لحاظ اخلاقی و فنی هم مربی با دانشی است.

بازیکن تیم فوتبال مشهد بیان کرد:تاکنون در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی توسط کادرفنی جذب شده است،بیشتر آنان جوان آینده دار از انگیزه بالایی برای درخشش در لیگ برتر دارا هستند، می توانند در لیگ شانزدهم به تیم فوتبال مشهد کمک کنند.

کاظمیان در پایان یادآورشد:امیدوارم در فصل آتی لیگ برتر با انجام بازی های خوب بتوانیم هم دل هوادارانمان را شاد کنیم،هم در پایان لیگ شانزدهم جزو سه تیم برتر قرار بگیریم و سهمیه آسیایی را برای مردم خوب مشهد به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.