عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: تنها حدود 10 درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اجرایی شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا گفت: در سفر هیات دولت به استان کرمانشاه انتظار مصوبه جدیدی نداریم و همان مصوبات سفر مقام معظم رهبری اجرایی شود برای ما کافی است.

وی با بیان اینکه نباید به فکر پروژه‌های ریز استانی باشیم،گفت: اعتبار چنین پروژه‌ها هرطور که باشد از منابع داخل استان تامین می‌شود، پس باید برای طرح‌هایی تلاش کنیم که اعتبارات کلان ملی نیاز دارند و سهم ما از چنین اعتباراتی بسیار کم است.

حسینی‌کیا یادآوری کرد: اگر بخواهیم مهمترین پروژه‌ها را موردی نام ببریم می‌توان به منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اشاره کرد که تصویب آن برای ما بسیار حیاتی است و به رونقصادرات و اشتغال استان کمک می‌کند.

وی آزادراه کربلا و راه آهن کرمانشاه را نیز دو خواسته مهم دیگر مردم استان از هیات دولت برشمرد.


نماینده سنقر و کلیایی از خواسته‌های شهرستان سنقر از هیات دولت هم یاد کرد و افزود: اگر همین آزادراه کربلا را تکمیل کنند بسیاری از مشکلات سنقر حل خواهد شد.

به گفته این نماینده مجلس توجه به صنعت و کشاورزی سنقر و خصوصا صنایع تبدیلی از دیگر خواسته‌های شهرستان است، زیرا سنقر در بخش کشاورزی ظرفیت‌های زیادی دارد.

حسینی‌کیا از معضل آب شرب سنقر هم یاد کرد که تامین آب این شهرستان فقط 10 درصد پیشرفت دارد و 90 درصد کار باقی مانده که این شرایط سنقر را دچار بحران کرده است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مصوبات ، سفر ، اجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.